Zajęcia niedyrektywne

Zajęcia niedyrektywne

Celem zabawy niedyrektywnej jest nauczenie ucznia posiadania własnego zdania, wewnętrznej motywacji,  samodzielnej aktywności własnej. Podczas zabawy niedyrektywnej nagrodą jest sama aktywność dziecka (nie stosujemy kar, sztucznych wzmocnień i pochwał). Uczeń decyduje o tym co się dzieje na zajęciach w ramach propozycji które dał uczniowi nauczyciel.

Skutkiem zabaw i zajęć niedyrektywnych jest WEWNĄTRZSTEROWNOŚĆ - uczeń nabiera przekonania, że ma wpływ na to co mu się w życiu wydarza.

I pamiętajcie drodzy Państwo ,że NIE MA NIEDYREKTYWNOŚCI BEZ DYREKTYWNOŚCI!

  Dla chcących bliżej zapoznać się z tematem polecam krótki wpis Pana Kielina o tym czym jest niedyrektywność: https://jacekkielin.pl/dyrektywnosc-niedyrektywnosc/

Zajęcia niedyrektywne
Zajęcia niedyrektywne
Zajęcia niedyrektywne
Zajęcia niedyrektywne
Zajęcia niedyrektywne
Zajęcia niedyrektywne
Zajęcia niedyrektywne
Zajęcia niedyrektywne
Zajęcia niedyrektywne
Zajęcia niedyrektywne
Zajęcia niedyrektywne
Zajęcia niedyrektywne
Zajęcia niedyrektywne
Zajęcia niedyrektywne
Zajęcia niedyrektywne
Zajęcia niedyrektywne
Zajęcia niedyrektywne
Zajęcia niedyrektywne
Zajęcia niedyrektywne
Zajęcia niedyrektywne
Zajęcia niedyrektywne
Zajęcia niedyrektywne
Zajęcia niedyrektywne
Zajęcia niedyrektywne
Zajęcia niedyrektywne
Zajęcia niedyrektywne
Zajęcia niedyrektywne
Zajęcia niedyrektywne
Zajęcia niedyrektywne
Zajęcia niedyrektywne
Zajęcia niedyrektywne
Zajęcia niedyrektywne
Zajęcia niedyrektywne
Zajęcia niedyrektywne
Zajęcia niedyrektywne
Zajęcia niedyrektywne
Zajęcia niedyrektywne

Przejdź do góry strony